Höst på min planet

Det går inte att tveka längre hösten är här. Svinigt kallt och blåsgt, men även fina dagar i solen! Sådär, nu har jag avslöjat nått enormt, det om hösten alltså.

Idag har jag ätit korv och hamburgare. Är det nyttigt? Nej, Är det bra? Nej. Va det gott? Ja. Bryr jag mig om detta? Nej, varför skulle jag?

Idag var en konstig dag och jag vill inte prata om det. Jag har färgat håret igen. Eller slingat det har jag gjort. Det är ljusare. Lite rödblont kanske? Ljusbrunt? Vete fan! Snyggt är det, sen behöver man inte sätta en ettikett på det.

Imorgon har jag en lektion på 30 minuter. Vet ni hur lång tid det tar för mig till och från skolan? 1,5 TIMMAR! FATTA. Meningslöst.

Nu ska jag göra nått vettigt, måla naglarna kanske.

Puss



Jag gillar det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0