Seriös

Okej, igår då. Vad hände? Vem gjorde vad? Och vem var det som gjorde bort sig?... Allt och lite till får du veta i den spännande fortsättningen av detta inlägg!

Det var igår kväll/natt det utspelade sig, platsen var Harry B James och sällskapet bestod av Julia och jag. Vi var taggade (läs: trötta) hade letat febrillt efter den värsta outfitten (läs: tog på sig det som hittades) och var redo for a night in town... ELLER?

Klipsk som jag var hade jag mina leggings (läs: SPANDEX....) på mig så jag kunde inte röra mig speciellt mycket, för då fick jag häng... Inte ok! Det var en MASSA kändisar (läs: B-kändisar) och så vi och en massa annat folk (läs: whit trash, osexiga killar och sexiga killar?...). Vi kom dit, drog en massa öl (läs: en öl till Julia och en cider till mig). Sen drog vi upp på dansgolvet och röjde (läs: stod och tittade på band och galningarna som headbangade). Hur som helst. Vi hade skoj, roligt och en lyckad kväll, vi träffade också en del manliga männ...

Den första Julia råkade ut för: TOTAL diss av henne, han smög därifrån och kom aldrig mer tillbaka...
Den ANDRA Julia råkade ut för: SKRÖT som in i helvete och var allmänt dryg, fast oerhört snygg kropp. Betedde sig som en skitstövel, stötte på allt med bröst (men det var inte Alex...) och var elak mot alla andra killar. Han trodde helt enkelt att han var en sexgud som alla tjejer ville ha, ILLA!
SEN råkade vi ut för ett syskon par: Helt okej, trevliga och NORMALA killar. Dock va den ena brorsan väldigt närgången, kändes som att han skulle sticka tungan i munnen på mig när jag prata BARA för att... Men trevliga va dom, hur nu det går ihop...

SEN åkte vi hem och sov sött. ELLER?!

Trodde ni ja! Men så var INTE fallet. Min BUSS PAJADE nämligen på vägen hem, 20 minuter (läs: 10 minuter) extra tid i Gurra, najs, INTE! Men iaf. Helt plötsligt kom det fram en kille från INGENSTANS landet och bara satte sig brevid mig och började snacka. När jag gick av hade vi bytt nummer.

Det vi lärde oss av denna kväll var att: GUDS VÄGAR ÄR KONSTIGA; KROKIGA OCH INTE ALLS SOM DET STÅR PÅ KARTAN. Och detta lärde vi oss FAST vi inte absolut inte under några omständigheter tror på Gud...

Oj, det blev långt, men skit samma!



Julia taggar till genom att... Ja, jag vet faktiskt inte vad hon håller på med...



Hon hade fina rosa skor med STRUMPOR i och INGET busskort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0