Möt Mimmi

Så, idag är det dags att träffa min goda (hon smakar gott) vän Mimmi. Mimmi är hysterisk och odiskret, galen och knäpp, otroligt konstig humor och skrattar mest. Men jag älskar henne ändå, därför kommer ni göra det. På fritiden dejtar hon en massa killar och springer runt med hunden (och letar efter nya killar). Hunden har nämligen gått en kurs så hon kan spåra upp snyggingar (är det du?). Hon älskar att dansa och hon har två stora bröst. Hon dricker int eonormalt mycket och kan gå rakt.

Är du killen Mimmis hund letar efter? Passar detta in på dig?

  • Älskar Mimmi
  • Gillar att rulla runt
  • Kan kommandon
  • Orkar dela säng med Mimmi (hon slåss) OCH hunden
  • Kan springa as fort
  • Inte är svartsjuk
  • Har mycket hår (på huvudet)
  • Tycker om choklad
  • Kan baka
  • Inte är oskuld

Vill du ha Mimmi (jag vet att du vill!) så hör av dig till mig för godkänande!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0