Jaja

Okej, nu har jag lovat min kära vän Julia att skriva oftare i bloggen så att hon kan ha koll på mig när hon åker till andra sidan jorden! Och det är ju förståeligt så det ska jag göra. Mer inlägg och mer bilder!
Sitter och pluggar juridik nu med världens fetaste bok och världens tråkigaste uppgifter, wihoo! Har inte ens en iPhone att roa mig med... Men det ska nog gå bra det här hoppas jag, är ju ändå flumm juridik och stat, som tentorna ska nog rulla på okej!
Har btw skaffat det där nya hemska timeline skiten på fejjan och jag fatar nada och inget funkar och allt bara tar aaaaaaasssss lång tid! BLIR GALEN och FUNDERAR på att KASTA ut DATORN! Men jag tycker för mycket om honom, han är så fin...
Aja, nu ska jag gå och måla naglarna, för det är roligare än detta, sorry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0