Gott och blandat

Jag är så dålig på att blogga! Och jag tänker inte be om ursäkt för det, för jag får faktiskt göra vad jag vill med mitt liv (förutom att jag måste ta medicinerna, träna, plugga, äta, sova, duscha)...
Sitter iaf här i soffan med datorn nu och ska snart ta tag i matten, snart... Men först ska jag läsa lite i min andra julklapp från Niclas, Cosmopolitan nr 2! Älskar det här med att få nya julklappar varje månad, så spännande! Haha, lite fyndigt är det iaf!
Ikväll blir en lugn kväll, har plågats av huvudvärk hela veckan så ska hålla mig borta från krogen den här helgen. Blir en massa pluggande, packande (på fredag drar jag till Thailand!), städande, lite mys tid och födelsedagsfirande samt planerande. Mycket men ändå inte så fruktansvärd helg. Bra balans av allt tror jag. Ska nog försöka klämma in ett badkarsbesök också, ska nog inte bli så svårt... Ska hinna med att fixa naglarna med, det är min nya hobby sen jag slutade på donken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0