Planering?

Jag är en riktig list tjej. Jag älskar att skriva listor, stryka över och klara av. Så skönt att ha koll på läget och veta vad man måste göra. Håller på att skriva mina listor inför resan, resan till Thailand!
Jag beger mig nämligen till Bangkok på fredag och kommer inte hem fören på tisdagen någon vecka senare. Ska bli skönt med sol och bad och mys! Kunna slappna av, eller nästan iaf, har lite plugg jag måste ta tag i. Men det blir nog lugnt iaf!
Blir ju en väldans massa shopping och sen ska jag sy upp min studentklänning också, spännande! Fick pengar i födelsedagspresent av mor och far som kommer väl till pass nu, var väl lite deras tanke antar jag. Sen fick jag även en jättefin blus samt en mus till min mac. Den är UNDERBAR! Av syrran fick jag manikyr och pedikyr och Niclas gav mig fina rosor, vi ska ju hitta på något tillsammans senare också. Ser jag fram emot, men nu är det resan som gäller!
Kommer inte blogga så mycket under resan, men några inlägg kommer antagligen poppa upp här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0