A ja...

Oj oj oj. Jag är ingen bra bloggare, men det är väl också för att jag inte försöker vara världens bästa bloggare. Jag har bara kul, som alltid. Har beställt en ny dator! EN MAC som kommer nästa vecka! Då blir det kanske mer bloggande? Det kommer iaf bli mer fotande, saknar att ha en massa foton från galna kvällar så nu ska det bli ändring på det!

Så, nu har jag lovat mycket, fan. Kommer aldrig att hålla. Som vanligt alltså... Haha men det kommer nog gå bra, det kan ju inte bli sämre iaf!

Imorgon kommer farfar hit och det är även dags för en kväll på stan med tjejerna. Ska bli fantastiskt roligt! Kommer bli galet om jag känner oss rätt... LÄNGTAR!

Lördag blir en dag i sängen och familjemiddag hemma. Ska fira att jag sagt upp mig och äntligen får måla naglarna! Haha. Men det är också första gången farfar kommer hit sen farmor dog. Känns väldigt konstig men det blir bra hoppas jag. Det måste det bli.

Nu ska jag MÅLA NAGLARNA! Haha gud vad jag saknat det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0