Konsten att träna

Jag har idag varit väldigt duktig, så duktig att jag uppfyllt dagen duktighetskvot med råge och än är jag inte klar! Var iaf i skolan idag och pluggade as mycket matte (fast jag ligger ändå as mycket efter) och sen hade vi filosofi, herregud vilket freak ämne! Men det kanske blir interessant?...

Sen SLUTADE skolan för dagen, super skönt så jag, Anna och Julia bestämmde oss för att dra och gymma. Vi körde spinning och core, jag har bara en sak att säga, jag kan typ inte sitta på arslet för det gör så jävla ont, TRÄNINGSVÄRK?! Ja, antagligen.

Men nu måste jag skriva klart den där grejen till samhällskusnkapen för annars kommer resten av gruppen troligtvis dampa på mig. Adioso!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0