Oh shit!

Mycket har hänt sen sist, när var sist? Oj jävlar va bloggish det där lät, det ogillar vi eller gillar vi inte? Har idag varit en duktig flicka och gjort sånt där som man ska, har bara lite annat sånt där som man ska kvar nu, men det tar jag tag i tids nog. Det finns ju en gräns på hur duktig man kan vara en dag.

Iaf, vad som hänt i snabbspolning är:

  • MVG i engelska C
  • Farmor dog
  • Derby
  • Nervöst sammanbrott
  • Chokladfrosseri
  • Uppsägning
  • Bokat semester?

En del saker är ju lite större än andra och en del andra lite mindre. Men tycker ändå detta var det viktigaste att nämna. Sen väntar jag på mina HM kläder som ska komma på posten, är så himla jobbigt att vänta på saker. Jag har inte tränat dock, lite tråkigt faktiskt. Men på måndag gäller det!

Nu ska jag läsa min första julklapp som jag fick av Niclas, nr 1 av Cosmopolitan, nu är det bara 11 julklappar kvar... Haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0