Världen är platt? Uppochner?

Vet faktiskt inte varför så många har läst min blogg på sista tiden. Har ju knappt skrivit något och helt och hållet skitit i att lägga upp bilder. Om jag var en läsare skulle jag INTE läsa min egen blogg. Så tråkig tycker jag att den är. Seriöst!

Borde vara på svenskan nu, men det är jag ju inte. Känns bara så onödigt att stanna kvar när vi ska ha vikarie och lika gärna kan jobba hemifrån med en 100 gånger bättre dator, även fast den jag sitter vid nu suger.

Fick åka seg bussen hem idag eftersom jag missade direktbussen precis, men det var en positiv händelse! Konstigt nog.. Satt och lyssnade på iPoden som vanligt och helt plötsligt spelades Alanis Morissette, as länge sen jag lyssnade igenom hennes skivor. Så nu har jag en nyupptäckt av denna sköna artist och ska väl försöka göra något produktivt med svenskan eller baka kärleksmums. Men vet inte riktigt hur kärleksfulla de blir just nu... Haha.

kärleksmums - mockarutor




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0