Men oj då!

Jag och mitt bloggande, mitt bloggande och jag, just nu går vi inte riktigt ihop om jag ska vara ärlig. Känner inte att jag har haft tid eller intresset för att  blogga, men snart börjar arbetet och rutinerna så nu känns det som att jag kommer fastna här, ett litet tag...

Har nu haft 2 veckors sommarlov och denna vecka har väl allt typ dragit igång. Imorgon är det kurs på grönan och sedan lite arbete som Nanny, onsdagen fortsätter med lite kurs och sedan är det en heldag som Nanny på torsdag. Helt okej vecka och en skön mjukstart!

Är både fett taggad och otaggad på jobbet. Dels för att det är grönan och alla verkar as sköna och roliga, men otaggad för att jag ska jobba heltid, HELA sommaren. Kommer inte ha helg när alla andra har det och kommer jobba as konstiga tider. Men det kommer rulla in mycket cash!

Nu ska jag spela sim 3 som min snälle pojkvän installerat så att han får lana ifred....

Känns som att sommaren  kommer vara en bergochdahlbana....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0