Trött tjej

Har varit barnvakt i 8 timmar idag. De tar på krafterna och heder till alla föräldrar där ute, jävlar vilket jobb de gör! Själv uppäckte jag att jag INTE är redo för barn, det kanske var att ta i när jag sa att jag ALDRIG ville ha barn till Niclas. Dom är ju ganks agulliga, men än så länge (och lång tid framöver) lånar jag andras barn istället för att skaffa egna. Mycket lättare så, eller hur?

Imorgon är det upp tidigt för att besöka underbara NK och deras sommarrea, FYND DAGS! OH YEAH! (Jag är pank men skit samma...) Sen är det chill i helgen och jobbet börjar på tisdag, spännande! Jag, Hanna, Julia och alla andra 1200 sommarjobbare kommer ha en awesome time!

Ligger och chillar galet i sängen just nu i min inderbara Victoria Secret pyjamas. Väntar på ett samtal från min (lätt virriga och lätt distraherade) pojkvän, han ringde förut men instruktionerna från mig löd: RING NÄR DU HAR TID! Han är ju ingen tjej så han kan inte göra två saker samtidigt, men jag gillar honom ändå! Firar snart ett halvår, galet hur man kan stå ut med någon under så lång tid. Hatkärlek eller kärlek? Vet inte, bryr mig inte!

Aja, nu snackar jag för mycket skit, tebax till fejjan och tv:n. Bajs.

Haha såååååååå vacker. Not. Men sött för att sova? Eventuellt.. Natti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0