Sista dagen på Koh Samet

Idag hade vi vår sista dag på Koh Samet och den spenderades på en ny och alldeles öde strand! Super härligt och timmarna bara försvann, fast jag inte gjorde ett skit! Ibland är tiden något alldeles mystiskt och oförståeligt!
För att ta oss ditt var vi tvugna att åka "taxi", en bil med sittplatser på flaket! Själva vägen var ja, det är en underdrift att säga att den var "guppig", man kan nog inte ens kalla det en väg... Men ett äventyr var det definitivt och kul var det, så inga fel med den utflykten!
När vi kom tillbaka fixade jag till mina fossingar också, lite pedikyr och fotbehandling för 300 B alltså ca 75 kr... Billigt mina damer och herrar! Billigt! Dom är fortfarande lite röda, båda två, men nu kan jag iaf ha skor på mig!
Så, imorgon bär det av mot nya äventyr, Bangkok, shopping och en massa chillande vid poolen. Ser vi fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0