Mitt nya liv

Dags att ta tag i livet. Minst en promenad varje dag och sedan två gånger i veckan blir det träning. Tanken är att det ska öka till 3-4 gånger senare, men startar lugnt! Tanken är att jag iaf ska röra mig varje dag och då är ju en 30 min promenix perfekt.
Sen blir det mindre kolhydrater och mer frukt och grönt! Dags att lära sig äta bönor, jag är ju ändå 20 bast nu!
Så idag startade det här och i helgen ska jag fot, måtta och väga. Sen sätts kampen igång! Beach 2012! Hoppas såklart att jag ska bli piggare och orka mer också!
Idag var det jobb, träning och nu ska det städas, det sista iaf och bäddas om! Haha jag städar alltid flera dagar...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0