Rush

Har hunnit med en snabbis till Forum nu också! Skulle h alunchat med en vän, men hon ställde in för att hon var bakis och inte kom up ur sängen. Förstår henne på ett sätt men samtidigt tycker jag att det inte är okej. Hennes förslag på dag att luncha så då får man dra sig ur sängen, iaf enligt mig...
Jag fick jobbet! Börjar på måndag efter att jag varit hos frisören så det blir en halvdag. Sen blir det i princip heltid till maj och förhoppningsvis en förlägning till sommarlovet börjar. Då blir det lite vik hos farsan, de behöver eventuellt hjälp i receptionen under sommaren.
Nu ska det städas klart i mitt rum och sedan göra i ordning inför kvällen, vet inte vad jag ska ha på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0