Goooood morgon Sverige!

Trött och grinig, sådär mossigt nyvaken känsla i hela kroppen fast jag står på tunnelbanan och har hunnit äta frukost idag. Vad hände med världen och vad hände med mig? Sen när har jag stressiga ovakna morgnar? Sen jag blev vuxen och oansvarig tydligen!
Och inte nog med allt detta så har jag inte orkat sminka mig(ser alltså ut som jag känner mig) och så har jag samma kläder som igår, ja, det är sant!
Nu är tunnelbanan paj också och så snodde världens största kärring min sittplats, men hon såg jävligt gammal ut så det är väl okej...
Mysig dag igår som slutade med två däckade personer i sängen och presenten va riktigt lyckad! Älskar att ge bort bra presenter och se deras min!
Aja, kan ju bara bli bättre dag härifrån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0