Att våga

Att möta det man är rädd för är svårt. Jag har länge vetat att jag vill resa och eventuellt flytta utomlands, men inte när var och hur. men nu tror jag att beslutet är nära. en resa i vinter ska det bli, sen om den blir lång eller kort har inte med saken att göra, iväg ska jag!

Vill tacka fina Camilla för peppen! Läs hennes underbara och inspirerande blogg här! helt klart en spark i rumpan när man behöver!

Tittar på 4 olika länder nu, USA, Australien, Thailand och Sydarfika. Sen vad för resa det blir är upp till framtiden att bestämma. Jag vill iaf komma iväg och det ska jag! Haha.

Men godmorgon på er alla! Som sagt har jag haft en helg på språng och i lördags std jag ute i regnet och diggade till Deadmau5, fan vilken konsert det var, jag tror det är en av de bästa jag sett!

Mer detaljerat kommer ikväll då jag kan sitta hemma med kameran och lite sådant. Nu är det måndag morgon och jobb som är på tapeten! mamma och pappa kom hem igår också med lite presenter, visar senare vad det blev! Bortskämd unge, jag vet! Haha.

Ha en bra morgon nu så hörs vi senare!


Kommentarer
Postat av: Jennie & FrökenFlis

visst är hennes klänning fin :) Och den klarade sig ifrån fläckar den dagen med ;)



KRam

2012-06-04 @ 12:17:22
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Victorias fotovärld

Våga! :)

Jag har varit i Sydafrika och det var absolut något av det bästa jag gjort! Vilket land! Jag har också besökt USA, men bara New York och Miami. Det var också häftigt!

2012-06-04 @ 12:38:57
URL: http://victoriarennerstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0