Egen svit? Ja tack!



Trängas på det där 14 timmarsflyget till Thailand, skrikande barn, långa köer till toan, trångt som fan och mat som ser ut som spya. Ledsen, men detta är i alla fall min verklighet när jag flyger till Thailand. Det är alltid kaos, jag kan aldrig sova och är knappast utvilad och på bra humör när vi landar. Jag vet, bitter fitta nr 1, det är jag.
 
Men nu är vi räddade! Nya superflyget Airbus A380 kommer erbjuda egna sviter. Tänk space, egen 23-tums tv, special vin och mat meny och känner du för det så kan du dela den med någon. Äntligen slipper vi barnskrik och äcklig mat, vi är räddade!
 
Men, det finns ju ett problem. Någon som har 110 000 kronor liggandes i byrån?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0