Lunch.

Känns som att vi gått igenom alla årstider på 3 dagar! I lördags var det kyla och regn, nästan snö till och med (vinter)! I söndags (igår) var det regn och sol (vår) och idag har vi haft spöregn och värmande sol (sommar). Såg precis att det regnade igen, herregud, kan man bestämma sig någon gång?! Haha.

Var sol idag på min lunch, vilket uppskattades! Använde tiden åt att försöka hitta något snyggt att ha på mig på min dejt med pojkvännen i morgen, men hitta inget som föll mig i smaken. Får se om jag kan få tag på något nu efter jobbet, annars blir det att rota djupt inne i garderoben!

Dessa söta soldater (?) promenerade förbi mig vid Kungsträdgården, alltid lika trevligt! För er som vågar ta er ut så är det Smaka på Stockholm just nu, där hittar man allt möjligt gott att mumsa på under lunchen, rekomenderas starkt!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ja, rivieran har nåt för alla och det är billigt med buss mellan orterna.

2012-06-04 @ 14:33:22
URL: http://colorelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0