Regnet det bara öser ner

Idag är det Avicii, ute och det regnar som fan. Kul. Hoppas vi får stå under tak, vi har ju ändå VIP platser...

Men man ska inte gråta, det är fredag och en musik helg väntar! regnet kanske öser men det kommer inte stoppa oss, det kommer bli en legendarisk helg mina damer och herrar.

Morgonen började nra fast med stora klädproblem som nu, förhoppningsvis, är lösta. Det peppades med musik (tack snäll pojkvän) och jag fick i mig frukost + på mig en hyfsad make, så morgonen överlevdes! Nu sitter jag och håller tummarna för att syrran ska kunna ta hit skorna, att hon ska hinna. Annars så får jag gå med blöta fötter, men vad är det? Inget problem iaf! Haha.

Det ska spricka upp till ikväll, vågar jag tror på det? Ja, hoppet är det sista som lämna en människa.

Ha en bra dag!

 


Kommentarer
Postat av: Majken

Hoppas vädret blir bättre tills du ska på avicii! :)

2012-06-01 @ 11:54:31
URL: http://majkenasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0