Segis

Seg idag, känner mig lite halvsjuk och långsamheten på jobbet hjälper inte till med energin. Många tror att mycket att göra = seg och trött, men för mig är det nog raka motsattsen. Ska dock snart röra mig hemmåt där städning och träning väntar. Eftersom att jag känner mig hängig blir det nog bara en PW. Men bättre något än inget!

Åh, längtar att få komma hem och städa och sedan, ikväll, få lägga sig i ett nystädat, rent och fräscht rum. Finns det något bättre?

Imorgon blir det middag med killen så kläder ska väljas. Mysigt.


Bild


Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: Tack, ja det får du absolut ;)

2012-06-04 @ 16:23:37
URL: http://storasysteralskarmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0