<3 Kent

Lyssna, njut, lyssna igen.


Because the night belongs to lovers

Allt fixat för ikväll, nu ska vi bara se om vi kan läsa middagen sen är allt klart! Wiiii!


Man down


Ny dag nya möjligheter?

Vaknade med världens knullruffs och illamåendet upp i halsen. Men ska försöka få i mig lite frukost innan jag tar en sväng förbi forum och H&M. Sen blir det hem och städa lite och efter det premiär utgång för syrran i Stockholm! Kommer bli en grym kväll iaf!


Lillasyster inte så liten längre

Har firat systern min som idag blev 18! Tänk vad stor hon blivit och imorgon ska vi göra stan osäker tillsammans! Massa pussar till henne idag!


Städa

Ska städa klart sen bär det av mot stan!


Natt efter natt efter natt

Trött, hängig och vaknade på fel sida idag. Så, inte speciellt kul att ha med mig att göra just nu! Tur att jag ändå är ensam hemma och ska äta frukost nu. Planerna för fredag är suddig, hoppas jag blir frisk så jag slipper vara här! Skulle dock inte ha nått emot att flytta till något nytt ställe, som typ det här under...


Nöden har ingen lag...

Pappa sa 25 kr skjortan, jag är pank och blev motiverad... Nu: 4 timmar, 23 skjortor och 575 kr senare...!


Nu ÄR våren här

Dom sopar gatan! Våren är här på riktigt (även fast det regnar som om det vore höst)!
Är sugen på ett par nya brallor, jacka och skor! Det kliar i fingrarna och plånboken är typ tom..!


My goal

För mig har det alltid varit viktigt med mål, något att sträva mot helt enkelt. Avsaknaden av ett mål var nog en av dom större anledningarna till att Handels inte fungerade för mig, jag hade helt enkelt inget mål. Men nu är det andra bullar som gäller. Har inte kommit igång med något jobb ännu, men har tre på G iaf så något ska jag hitta! Sen så är ju mitt stora mål och dit jag vill nu Australien. I november har jag bestämt mig för att ge mig av och ta mig an östkusten. Från Sydney till Port Douglas ska jag ta mig fram. Helt ensam åker jag också och det kommer nog bli ett riktigt äventyr! Har börjat kolla på vad man kan göra och hur man kan göra det, sen är det ju en massa andra saker som måste fixas, sjukvårdsförsäkring, hur fungerar det? Visum? Arbete? Asutralienskt konto? Allt detta måste få svar så det är bara att jobba vidare, ett besök på australienska ambasaden här i Stockholm kanske vore på sin plats?

Snart sommar ju?!

Känner världens ångest över att sommaren närmar sig just nu. Istället för att röra på mig och träna, bli pigg och fräsch till sommaren ligger jag här med hostan från helvetet och lungor som en 90 åring... YEAH! Precis vad jag vill! Vill bara bli frisk nu och börja träna och piggna till igen, vill ju orka med våren och alla festligheter som väntar, sen vore det ju najs om man kom i alla snygga klänningar och kjolar från förra året också!...
Ett par sånna här skor skulle jag vilja ha när jag är ute på mina pw! Tänkte försöka ge mig ut imorgon, det ska jag förhoppningsvis klara av med mina 90 år gammla lungor!

I do not know

Vaknat. Ätit. Nu. Vet inte. Får se vad det blir för äventyr idag. Ska nog bara hem och vila. Känns som att lungorna ska gå sönder.


Shopping mys

Har vänt forum upp och ner idag och då hittade jag en as söt långklänning och världens sexigaste party topp! Oh so happy! Syftet var iaf att hitta små presenter till lill syrran som blir stor på torsdag 18!!!


Långa nätter

Huvudet är stort som en melon och jag har sovit knappt en timme inatt. Underbart. Verkligen. Ska väl gå upp och käka lite frukost i solen nu och ta en dusch, sen får vi se vad dagen har att bjuda på!


För att jag är dålig

Inte mycket aktivitet nu i helgen, mest för att jag är lat faktiskt. Men men, inte mycket hände så ni har inte missat något! Idag var det ännu en jobbintervju och så har jag uppdaterat alla Apple produkter i huset, (VERKLIGEN PÅ TIDEN) och mamma har fått en lite. Söt iPhone också som hon försöker lära sig, får väl se hur det går med det!...


Ett litet tillskott

Kom på posten idag! Jaaaa!


Lycka

Skit tv och skit på tvn, jag läser istället!


Jag dog lite

Febern slog till och jag blev en liten flicka igen. Hjälp?! Orkade inte laga mat så tog en otroligt plågsam promenad till thaien, trodde aldrig jag skulle komma fram! Det var dock värt det, så gott och underbart skönt att slippa laga mat och diska!
Ska nu mysa i lägenheten helt ensam, "Den nya iPaden" släpps ju i Sverige idag! Köa köa köa!


Apoteket

Varit hos världens trögaste läkare och sedan var det världens otrevligaste Apoteket person. Fick äntligen ny astma spray, men dyr som satan var den, det kostar att vara sjuk..!
Promenerade från vårdcentralen till centrum och hittade vårtecken! Super mysigt och skönt väder idag!


Hemmafru?

Tror jag har en liten hemmafru innerst inne, även fast jag ser mig själv som en karriär tjej...
Stod inte ut med skiten så städade hela undervåningen och ska nu ta tag i tvätten, även fast jag är halv dålig. Jaja, snart dags för läkartiden och sedan det där hemska Apoteket.
Snart är det påsk och dags att resa å pyssla och äta en massa godis!


Frankie says New York

Frank Sinatra får mig att drömma mig bort och önskar att jag befann mig i New York och trängdes på gatorna denna morgon. Sinatra for the win, han är underbar och älskvärd.


På G

Gick upp okristligt tidigt idag. Intervju på G. Mår allmänt dåligt men ska ju till läkaren senare idag så får se hur det går se, blir kanske bättre! Ikväll firas Jessica på Stures, det ska bli kul!


Mys pys och dagens <3

Mys pys med Amanda blev riktigt lyckat! Inte som jag tänkt, men mysigt och gosigt och gott som det ska vara när man äter och skvallrar. Riktigt lyckat alltså och imorgon styr jag mot nya äventyr och en läkartid!
Dagens hjärta blir Amanda som förgyllde min kväll och tog med sig en massa godsaker!


Massor av godis

Idag är en bra dag, det har jag bestämt. Fast jag inte fick sova inatt och ska upp tidigt imorgon är det en bra dag.
Nu har jag äntligen något att göra, underbart och ryggen är lite bättre men absolut inte okej, men snart så!
Nu möta upp manda sen hem och laga god mat kombinerat med mysig film, underbart!


Peace & Love baby!

Värt att lyssna på!


Återbesök

Naprapaten som gäller idag igen, får se hur det känns efter den här omgången. Ber till Gud att värken ska försvinna den här gången!
Solen lyser och livet kunde varit värre, efter detta väntar lunch med tjejerna!


Snyggt? Fult?

Vet inte vad jag ska tycka om H&M kollektionen som släpps nu i början av april. Är det snyggt eller inte, när ska man använda de? Hmm, kan konstatera att det mesta jag sett hittills inte är för mig, men någon annan kanske?


I see you

Ögoninflamation i 2 veckor, det får fan räcka! Tid på vårdcentralen bokad, GE MIG MEDICIN!


Ja!

Snart så, längtar!


John Blund

God morgon. Har inte sovit ett skit typ och idag är det dags för intervju, dock inte fören vid 16, men ändå, hade varit kul att vara lite pigg och fräsch!..
Mycket på agendan idag, dags och sätta igång!


Älskade vår

Idag tog vi ett steg närmare våren när dag och natt idag är lika långa. Ljusare tider väntar och lyckligare? Färggladare? Pasteller på modet och mindre mörkt brukar betyda gladare människor. Det har faktiskt gjorts flera studier på att många går in i en vinterdepp runt höst/vintertiden och sedan får tillbaka glöden till våren.
Btw, vet ni att man kan se rakt igenom en sorts ödlas huvud om man kollar i ena örat ser man alltså ut på andra sidan!


Att Vara Modig

Jag känner att det är dags att ta ett steg ut och berätta, för egentligen, det är inget att skämmas för.
I sommras började jag på Handelshögskolan i Stockholm, ett mål jag haft sedan jag började ettan på gymnasiet 3 år tidigare. Det var alltså stort för mig och jag trodde detta var rätt och det som jag ville göra. Skolan är helt underbar, kåren och elevrna där liksaså. Jag har aldrig känt mig så hemma som jag gjorde där. Alla va som jag, pluggisar, intresserade, glada och ambitiösa. Det är inte bara stureplan och östermalm på Handels, tro det eller ej men det finns folk från överalltifrån! Jag var hemma. Men långsamt kom det krypande, känslan av att det jag pluggade inte var min grej och hur mycket jag än ville så funkade det inte.
Jag mådde inte bra, stressen fanns hela tiden, panikattacekrna och den ständiga känslan av att inte räcka till var ständigt närvarande. Jag vet inte vad det var men helt plötsligt kändes det som att detta inte var min grej, jag lyssnade men lärde mig inget. Antingen var det på grund av att jag var skoltrött från gymnasiet eller så var det för att jag inte ville lära mig. När det kommer till skolan så var det inget fel från deras sida, jag älskade vännerna proffesorerna och aktiviteterna, det känns tråkigt att inte vara en del av detta längre.
Men idag känner jag mig lycklig över mitt beslut att sluta. Jag känner inte att jag slösade bort 6 månader utan att jag lärde mig något stort om mig själv. Idag har jag tid för det som jag anser är viktigt och gör mig lycklig.
För mig så käner jag att det var modigare att hoppa av än stanna kvar. Att för en gångs skull vara den olydiga tjejen och välja det osäkra före det säkra gav mig en kick och gnistan i livet är tillbaka.

Mina hjärtan

Vi har alla flugit iväg, alla till nya äventyr, en del i gamla Sverige och andra i länder far far away. Vi har blivit vuxna(fast näe) och dags att ta tag i verkligheten!
Men det finns många dagar då jag saknar alla, då jag känner mig ensammast i världen och bara vill backa bak till den tiden då vi va vi. Nostalgin svämmar över och jag vill bara tillbaka. Sen finns det dagar då jag bara längtar till framtiden, galna fester, resor och stora livshändelser. Det kommer nog alltid vara vi, skillnaden är att det blir färre gånger då vi är vi. Jag saknar er.
Jag kommer alltid älska er för ni har en bit av mitt hjärta och jag har en bit av era. Bytt är bytt och kommer aldrig mer tillbaka. Ni är mina små extra hjärtan.


Happy feet!

Funderar på att utöka min converse samling med ett par färgglada, men vet inte riktigt vilken färg... Mintgrön, lila eller rosa?... Kan ju fundera på det tills vi drar till London för det är mycket billigare där!


Sexy gal

Trotsar förkylningen och försöker att göra mig lite snygg innan jag måste dra in till stan och fixa ryggen. Ska bli så jävla skönt att kunna sova utan ryggont. Känner mig som en kärring just nu, inte direkt sexigt..


Nobody puts Baby in a corner!

ÄLSKAR Dirty Dancing! Så underbar film och perfekt att mysa till när man är ensam. Ska krypa ner i sängen med popcorn, lite tidningar och slö kolla! Over and out!


I know I should love you...

...but I DONT!
Alla älskar dessa, men jag är ledsen Jeffrey Campbell, det fungerar bara inte. Det var aldrig ett "vi". Jag har alltid haft lätt komplex över mina breda stora fötter(som egentligen inte är så stora, 38:or, men jag har alltid tyct det). Det är väl en sån där typisk tjejgrej där vi inbillar oss något löjligt sen är verkligheten helt plötsligt så som vi tror..
Visst, de är coola, men den där jätte klacken i trä, verkligen? ONÖDIGT. Skulle känna mig som en klampande elefant.. Men, det tragiska är att när jag ser dem på en del andra är det skor jag verkligen dör för. Hmm, en hat kärlek är vad det är Jeffrey Campbell

<3 Musik

Älskar denna kille. Rösten, uppträdanden, sexigheten, killen är en musik gud som man blir hög av. Man vill bara ha mer och mer och mer och mer... Lyssna, njut och blunda.


Febrigt

Febrig och trött idag. Tänkte att jag skulle ta det lugnt hemma. Men sen strök jag, lagade mat och städade köket efter igår och nu känner jag mig döende!
Så får bli en massa tjej rullar nu och bara mysa ner mig i soffan, sånt jag är hyfsat bra på..?


Naket

Demi Moore var den första för länge sen och många har följt i hennes fotspår. De kastar kläderna och visar upp sina gravida former och nu är det Carolina Gynnings tid att kasta klädena och visa upp magen!


Måndagsbarn

Har krupit upp i soffan nu efter att vi grillat till middag. Super mysigt fast det bara blev vi 4. Har inte gjort något idag, så får ta tag i lite saker imorgon istället. Stackars syrran har haft extra ont idag, men det löser sig säkert!
Nu - Californication!


Mood

Ska bli kul med en ny galleria i Stickholm med lite nya märken och annat smått och roligt. Öppning 23 mars och jag längtar med spänning. Funderar att ta mig dit på öppningen, kan bli spännande! Centrumet liger mitt i stan och jag tror det kommer bli coolt, kanske kan konkurera med närliggande NK? Haha, vem vet...?
Blir i alla fall något nytt och spännade som händer i Stockholms shoppingvärld, det va länge sedan något nytt kom till stan, tycker jag iaf..

It'a a waterfall

Jag dricker och dricker och dricker vatten i stora mängder, mår inte toppen idag, men det var kul igår så det gör inget att jag får lida lite idag!
Va super kul att träffa gamla vänner och bara ha en skön kväll ute, dock kunde jag ha struntat i den sista drinken.. Men så känner man väl alltid..?
Nu ska det mysas framför tvn och sen blir det grillning och mys ikväll. Längtar tills killen kommer, känner mig sjuk och pytteliten...


Utgåååång

Det är ju faktiskt St Patrick's day idag så jag måste ju gå ut, klä mig grönt och dricka lite grönt, kanske röka lite? Haha inte tror jag, men jag vet någon som varit stolt om jag testat! Haha!
Ska ut med tjejerna ikväll och det ska bli kul, bara om den jävla bussen kan komma så jag slipper frysa så! Men lite tagg till ACDC så går det bra!
Det är btw svårt att se vuxen ut i grönt... Något jag och min syster konstaterade idag!


Klockren


Små änglar

Såg ett programm för några dagar sedan där de diskuterade bloggar och sjukdomar. Hur många väljer att blogga om sina sjukdomar när de har de svårt och vad läkare och andra tycker om detta, medans vissa bara vill hålla det för sig själva och bara inom den närmsta kretsen.
Själv vet jag inte riktigt var jag befinner mig. Jag skriker ju inte ut att jag har diabetes men jag pratar inte heller tyst om det, frågar någon svarar jag. Det enda jag bryr mig om är väl att jag ska må bra, sen vet jag int ehur mycket andra orkar sitta och lyssna på det heller, för mig är det inte ens intressant.
Sen är ju inte jag dödssjuk heller och tycker inte att alla måste veta att jag har diabetes. Det är inte något jag nämner när jag söker jobb t.ex. därför att jag efter 10 år anser att jag kan fundera som en helt vanlig person utan att vara påverkad av min diabetes.
Jag har inget emot folk som skyltar med sjukdomen eller använder den till något. Positivt när man kan vända något som ibland kan vara tungt och jobbigt till något positivt och en möjlighet. Som dessa Cara armband nedan. Klicka in och kolla vilka skönheter! Jag vill ha alla, sen att de går till en god sak är bara ett plus!

Av med kläderna

Hittade som sagt två snygga t-shirt i linne igår på Zara, en i vitt och en ljusrosa. Blir super snygga till min nya fina kavaj (som är vit och inte rosa som på bilden). Längtar till våren sätter igång på riktigt så man får slänga av sig lite kläder och vara ljus, fin och förgglad. Sen kommer sommaren då man tar av sig nästan allt och får gå runt i sommar klänningar och busigt söta kjolar. Aaaa jag vill klä av mig nu!

iPod fix

Ska sätta mig ner och pimpa min iPod nu. Göra spellistor. fixa bilder och vara allmänt musik nördig, som bara jag kan vara! Har aldrig varit musikalisk, men älskat musik. Kan inte spela ett enda instrument och hela familjen har uttryckt min oförmåga att sjunga också.
Funderar om jag ska öppna en påse chips och dip till denna lilla händelse, men då har jag ju inget till ikväll när jag ska dränka mina sorger i ensamheten, svårt val?...

Lunch


Tröttis

Är trött, sjuk och tycker synd om mig själv, väldigt mycket. Är ensam här hemma med halsont och feber. Killen måste övningsköra och vara med grabbarna idag, bra tycker jag men just nu suger det. Fick hjälp att handla iaf och nu ska jag nog göra en räkmacka till lunch, mums!
Dock är jag sjukt sliten...


Choklad hjärtan

Har haft en lång dag på stan och hittade lite godbitar och en present till syrrans 18-års dag! Sen blev det thai lunch med kille. Och nu maaat! Har lagat chokladbollar till efterrätt!


Dör av hunger

Är så himla hungrig, vill ha maaaat! Nuuuuu!


Dagens <3

Finns det något bättre än baby len hud? Skulle inte tro det! Älskar verkligen att hoppa hur duschen byta ut krämen mot babyolja och gå och lägga mig. Super skönt och bästa tipset är att smörja in sig när man är blöt! Super bra när man är stressad också! Haha. Sen är det billigt också, 50 spänn!


Ha!


Ja!

Läste precis detta i DN och blev överlycklig!


15 mars

God morgon världen! Jag överlevde natten! Så lycklig! Idag blir det fix och pil med en massa grejer och ikväll åker jag nog hem till pojken min.
He funderat på att börja med dagens outfit men känner att jag kommer känna mig löjlig när jag fotar och lägger ut. Vet inte om det är jag precis.. Men ibland är jag ju så JÄVLA snygg och då kanske jag vill dela med mig, hmm får se hur jag gör!


Natti

Godnatt allihopa! Sov sött! Själv är jag dödstrött och ser helt nergången ut! Som ett par gamla jeans som sitter perfekt med perfekt slitning, MEN blir lite för hängiga vissa dagar!


Hej alla snyggingar!

Jädrans va många som klickat in här idag, vet inte vad jag ska säga! TACK! Blev väldigt glad när jag hade mer än mång dubblerat antalet läsare, det gör mig lycklig!
Konstig sak att bli lycklig över kanske, men jag tycker det är roligt, ni är roliga! Inte för att jag tycker att min blogg är den sämsta ever eller så(den är BÄST) men jag undrar bara hur ni hittat hit helt plötsligt? Lite nyfiken av mig!
Nu är det Grey's på tv, så jag kommer vara ganska borta ett tag. Städar btw fortfarande, min sovstund blev längre än väntat..
Min mamma brukar alltid klaga när jag städar garderoben för det kan ta DAGAR, satsar på att bli klar till helgen nu! Haha.

R.I.P.

Min bh är en missing person.. Den va till och med en dyr sak! Blö! Inte hos Niclas och inte på gymet, men kanske botten på väskan? Ska leta, NU!!!
P.S. Sexig tjej på bilden!


Mat

Att laga mat och mat överhuvudtaget är inte kul när man är ensam. Tycker inte jag iaf. Men eftersom jag åt popcorn till lunch (älskar det) så kände jag att jag var tvungen att laga mat till middag, FAST jag är ensam. Mat blir aldrig snyggt på bild, ALDRIG, korven ser inte ut som en korv...


Hihi


.

Jag städar. Det är tråkigt. Jag tar en sov paus.


Bra start

Började dagen med att ta emot packet åt killen eftersom han inte är hemma under dagen. Det var världebs största låda för ett par hörlurar... Sen bar det av till gymet och det var både underbart skönt och tråkigt! Fast nu måste jag komma igång så det är bara att ta tag i skiten!
Såklart glömde jag bh så det blir all natural nu på vägen hem, ska jag vara ärlig är det riktigt skönt, kanske ska bränna mina bh:ar?..
Köpte galgar i forum så nu ska jag hem och sola och rensa garderoben, blir en skön dag idag känns det som!

 

 


Dagens <3

Så söt, som en hundvalp! Rent utseendemässig attraktion, inget annat, absolut inget annat...

Till Annas ära

Detta tillägnar jag Anna och hennes nagellacks mani som smittat av sig på mig. Jag är redo att bli hennes lärling och lära mig göra mönster och grejer, just nu tills hon kommer hem tänker jag hålla mig till en färg! Men, snart så! Kanske satsar på två färger sen om jag vågar medan jag väntar på Annas hemkomst!
Dagens <3 går till Anna som jag missade och inspirerar mig med sina naglar på min lediga tomma och tråkiga tid!


Klant

Trodde Anna kom hem idag, men det var tisdag för EN vecka sedan. Kul, verkligen. Jag som hade sett fram emot allt detta men missade allt helt för jag hade fel uppfattning om när det var. Sorgligt. Fast Anna kunde ju ha ringt och sagt något också, faktiskt inte bara mitt fel, men lite mitt fel..
Va på sjukan hela förmiddagen för att fixa nytt gips och övningar till tjejen och det gick mycket fortare än förväntat. Det blev en lunch och lite shopping också men sen när vi kom hem dog vi i soffan framför skit tv, sååå skönt!
Har fixat lite ögonbryn och naglar nu, ska ta tag i garderoben nu också! Yeah!


En funderare...

Det är ju inte så att jag har ett speciellt många "läsare" här precis.. Det kanske beror på att jag inte har något tema? Eller? Alla andra verkar ju ha en röd tråd, så det kanske jag också skulle ha? Hmmm, ska fixa på det lite och kanske skaffa mig en unik design, det kanske hjälper? Eller så tycker inte alla andra att jag är så intressant? Men det kan ju inte direkt vara sant!

Inspiration

Var hos läkaren en snabbis idag och tog årsprover, hann shoppa födelsedagspresent och nu chillar jag här hemma. Imorgon blir det sjukan med Jossan och lite sol kanske? Förhoppningsvis iaf!
Har ingen direkt inspiration till att blogga just nu, men alla färger och våren har gett mig lite träningsinspiration iaf! Ska snöra på mig träningsskorna imorgon eller på tisdag beroende på hur länge vi blir kvar på sjukhuset imorgon.
Har funderat på en tatuering också och är väldigt sugen på att göra en på ryggen vid revbenen, men får se hur modig jag är...
OCH DEN HÄR VECKAN KOMMER ANNA HEM!

Min nya hobby!

Är nagellack!


Bra dag

Har haft en lugn dag och fått massa ärende gjorda vilket alltid är skönt! Nu ska det hemåt för lunch och lite fix, sen ikväll blir det chips och dip med en bra film, är helt utmattad!


Gratis är gott

Är på event i Sturegallerian ikväll och fast dess människor tjänar mer än 1 miljon eller har en förmögenhet större än 3 miljoner så är gratis lika gott som för fattiga studenter. Folk är som gamar över maten och alkoholen (inte ens gott) men men, man kanske är snål om man har lite mer än andra Svenssons?
Men nu ska vi inte vara bittra, alla är inte så här och det är faktiskt trevlig stämning och en bra mingel atmosfär!


Marni at H&M

Här kommer bilderna på mina fina klipp från idag! allt i siden och allt under 1000 lappen! Vilka kap!
Klänning till mamma som ska läggas upp lite och kombineras med trähalsband, sjal eller bälte i midjan.
Blus som kan has till fest och vardags, måste bara hitta en BH som funkar under!
Söt siden topp med färgblock. Helt rätt i sommar till jeasnshorts!
Till pojkvännen.
Snygga kassar! haha.
Söta sjalar, snyggt att ha till vad som helst!

KAOS

Är klar på H&M nu och påväg mot sushi lunch med syrran och pappa. Det var kaos inne på H&M men jag slogs, slet och förhandlade tills jag fick min vilja igenom och med mig allt jag ville ha!
En del saker satt ap fult medan andra som jag inte tänkt köpa var as snygg! Fick tag i en klänning och en topp + två sjalar till mamma, en as snygg t-shit till pojkvännen + en sjal och till mig en färgglad topp och en sjal. Visar allt när jag kommit av bussen och är hemma sen. Lyckad shopping med kaos teknik!
Tycker nog det var smartare som de gjorde med Versage kollektionen med banden, men det här var ju samtidigt snabbt och effektivt!


En timme kvar!

En timme kvar innan öppning nu, fryser som fan men det är det väl värt! Mindre folk än jag trodde!


Tidig morgon

Satte klockan för tidigt, yeah, killen skrattade innan han gick. Skadeglädje är väl den enda sanna glädjen? Haha. Men ganska skönt att ligga och dra sig också!
Idag ska jag slåss på H&M för att få tag på lite snygga Marni kläder till mig, mamsen och pojkvännen, ska bli ganska kul faktiskt! Hoppas jag får tag på något, ska in och köa nu snart, men först frukost!


"Du vet...

...alla sånna där statyer har så liten kuk, eller jag som hänger du vet!"

Klipsk kille jag har! Han kom senare på VARFÖR det var såhär. Jo för att alla andra killar skulle få bättre självkänsla och självförtroende. Känna att de var större liksom... Haha skrattade så kg dog!


Jag vill ha en hundvalp!

Är så himla sugen på en söt liten lurvig hundvalp! Skulle kunna impuls köpa en nu på direkten! ÅÅååå Vill ha en liten sötnöt som kompis!
Ligger här ensam i sängen och tittar på Grey's, helt ensam efter som min underbara(?) pojkvän spelar data och tycker inte alls om min favorit serie. Han har inte ens givit den en chans! Men egentligen behöver han nog inte det, han är ju som han är och jag vet faktiskt att han inte skulle gilla den... Haha. Nu är pausen över! Bye!


Dålig update

Har idag sprungit runt i huset och gjort diverse ärenden på telefon och mail. Är totalt slut och trött så tog en promenad och SOMNADE i soffan klockan 13! Hahaha galet utmattad efter inget? Galet!
Imorgon blir det också en massa ärenden och ett besök på gymet tror jag är på sin plats!


Lets kill the ÖGONINFLAMATION!

Med nya fina målade naglar!


Måndag 5 mars

Idag var det en mys pys dag med syrran på stan med mission TJOCKTRÖJA! Ni ska veta hur många tröjor jag drog av och på den där tjejen och TILLSLUT hittade vi en! Ni anar inte hur svårt det är att hitta en tröja som sitter snyggt och ser snygg ut på kroppen OCH som passar över gipset. Men vi lyckades tillslut!
Som sagt, mysig dag på stan i solen och god lunch på Moda café, gulasch, MUMS! Jag hittade också en fin jacka från ZARA och har precis beställt en godbit från nätet! Får den om någon vekca, då får ni se vad det är!
Nu ska jag måla klart naglarna och mysa framför Familjen Annorlunda!

Ny dag nya tag

Ska mysa med syrran idag och sitta ute i solen är väl planen! Väntar på bussen just nu, så härligt i solen! Sen måste jag tipsa om en ny serie! MODERN FAMILY! Se, skratta och njut av att någons annans liv är lika mycket kaos som ditt!


Söt!


Inget bloggande, men ack så bråttom!

Blev en alldeles för händelserik helg för att jag skulle ha kunnat blogga. Det har varit en händelserik men lugn helg i solen. Många långpromenader men med en massa exem i ansiktet och rinnande ögon. Det är skit man kan leva med. Det som varit det jobbiga var ett min syrra var en av de 30 ungdomarna som ramlade genom golvet på Avicii i globen i fredags.
Hon klarade sig hyfsat bra med en mörbultad kropp, hjärnskakning och bruten handled. Men det jag idag är arg på är hur alla klagade under fredagen på facebook om hur "några fjompar hoppat sönder globen". Verkligen? Hur vuxet är det? Det räcker med att min syster måste gå runt och ha ont. Att sedan även behöva läsa alla elaka kommentarer på facebook blir bara för mycket. Ni som skrev dessa kommentarer borde krypa ner under en sten och skämmas! Va jävligt tacksamma att den inte ramla när ni stod där. Jag förstår hur frusterande det var när sena spelningen på fredagen inte blev av, men snälla, är det verkligen deras fel?
Sen så ska jag klaga på personalen som skötte det, inte okej. Det var 30 pers, en skolklass och ni kunde inte ens ta hand om alla fast ni var fler än 2? Pinsamt. Skäms. Men nu är det nya tag och syrran ska läka med stöd av oss och det ska verkligen inte få förstöra hennes 18-års dag. Folk har ju firat med gips förut eller hur? Det här klarar hon.

Det där jag bara måste ha!

Här är bilden på min aldeles nya underbara paljett topp som ska bäras och behövdes i garderoben. Kände hur den bara skrek: GE MIG EN TRÖJA MED PALJETTER! Eftersom jag inte kunde säga emot så köpte jag denna som talade till mig inne på H&M!

Underbara älskade vår!

Har precis kommit hem efter en mysig promenad i vårsolen! Värmde otroligt skönt och jag kände att min genomskinliga hy fick sig en riktigt vitamin boost! Älskar verkligen den här tiden, den då vintern äntligen är över och våren nalkas. Bjuder på en mysig bild från blåsten nere vid vattnet. Gör mig inget att det var storm, solen var ändå helt underbara och lite storm måste man tåla här i skärgården!

I väntans tider

Att vänta på våren är nog som at vänta på ett barn. Man väntar, väntar, väntar och väntar men den kommer aldrig! Har fan väntat på våren sen vintern kom!
Har i min väntan införskaffat lite vårfina saker, men det gör ju allt bara värre eftersom att min väntan blir ännu mera olidlig! Har efter mycket funderingar bestämmt att jag måste använda mer klackar eftersom att jag är så kort! Så då köpte jag dessa skönheter:
Okej, skönheter kanske är att ta i, det är ju basskor. Men jag tycker de är lite söta med et blommiga innerfodret och så är de dödligt bekväma! AAAAH SÅÅÅ SKÖNA! För det var en grej jag också bestämmde när jag sa att jag ska ha mer högklackat och det va att de MÅSTE vara BEKVÄMA för annars är det plågsammt och mode ska aldrig vara obekvämt enligt mig.
Kände även häromdagen att det var något som fattades i garderoben och jag kände att nu måste jag hitta den där saken på H&M. Så det gjorde jag! Har en AS SNYGG bild på tröjan men nu fuckade allt upp sig så det kommer senare, bye bye skönheter nu ska jag duscha håret (första gången sen söndags, hur ÄCKLIGT är inte det, men min frisör sa att det är bra att inte duscha håret...).

Rewinde

SÅ, dags att berätta hur förra helgen va nu lagom till den nya! Det hela började egentligen på tisdagen då min födelsedag var. Vi åt då på Garlic and Shots och jag fick fina presenter av familjen och pojken. Av syrran fick jag presentkort på att gå och få massage i 1h, mamsen och papsen gav mig fin tröja från Filippa K, en egen ny Bebis (iPod) och flygbiljetterna till min kommande långresa! Killen gav mig en mysig utflykt med segway och pickninck på Djurgården när våren kommer fram.
Sedan på fredag blev det dags för partaj och firande med vänner. Det började med förfest och lite mat hos mig, sedan begav vi oss till handels underbara källare för fortsatt festande, GRYMT LYCKAD KVÄLL!

Vi hade som sagt väldigt kul och jag fick en massa fina presenter av alla, bland annat en massa blommor som redan hunnit visna, som synd är!
Lär ju inte behöva besöka Systemet på länge... Det här med att fylla 20 och gå på Systemet är lite överskattat, man får ju en massa när man fyller år så dit behöver man ju inte gå på en evighet?.. Sen är det ju jobbigt att släpa på skiten också... Haha.
Sen på lördagen väcktes man av släkten som också ville fira en massa. Blev god mat och på kvällen drog jag och kussen in till stan för att fira Leo och för att kussen skulle få vara med om Stockholms nattliv!
'
Så, det var nog helgen, tror jag... Har säkert glömt något men känns som att jag fick med det viktigaste iaf!

Borde skaffa mig ett liv...

Mitt favorit spel just ny!..


Många bäckar små

Har idag tagit ett ganska stort beslut som jag är osäker på men som nog kommer vara det bästa. Har funderat länge på det här och nu äntligen bestämt mig. Tur va det för det är nog i sista sekunden. Men nu kommer allt bli bra, jag kommer bli bra och det finns inget mer att tänka på.
Jag är inte redo att skrika ut på bloggen ännu, men ni nära som läser och funderar får såklart slänga iväg en fråga om nyfikenheten blir för stor. Sov sött <3


Buhu

Har gått en hel dag och jag har typ strukit 2 punkter på min otroliga lista... MEN! Har gett mig själv uppskov att bli klar till söndag istället.. Älskar att vara min egen chef i mitt eget liv! Har alltså BÖRJAT på typ alla punkter men bara AVSLUTAT 3... KUL...
Jaja, solen började lysa nu på eftermiddagen typ 2 timmar innan den går ner vilket betyder att man inte får någon färg alls i solen, yeay! Aja, något positivt kanske jag ska blogga om också så alla inte får samma depp sjuka som jag har?
Hmm, kan inte komma på något. Over and out!

RSS 2.0