Inget bloggande, men ack så bråttom!

Blev en alldeles för händelserik helg för att jag skulle ha kunnat blogga. Det har varit en händelserik men lugn helg i solen. Många långpromenader men med en massa exem i ansiktet och rinnande ögon. Det är skit man kan leva med. Det som varit det jobbiga var ett min syrra var en av de 30 ungdomarna som ramlade genom golvet på Avicii i globen i fredags.
Hon klarade sig hyfsat bra med en mörbultad kropp, hjärnskakning och bruten handled. Men det jag idag är arg på är hur alla klagade under fredagen på facebook om hur "några fjompar hoppat sönder globen". Verkligen? Hur vuxet är det? Det räcker med att min syster måste gå runt och ha ont. Att sedan även behöva läsa alla elaka kommentarer på facebook blir bara för mycket. Ni som skrev dessa kommentarer borde krypa ner under en sten och skämmas! Va jävligt tacksamma att den inte ramla när ni stod där. Jag förstår hur frusterande det var när sena spelningen på fredagen inte blev av, men snälla, är det verkligen deras fel?
Sen så ska jag klaga på personalen som skötte det, inte okej. Det var 30 pers, en skolklass och ni kunde inte ens ta hand om alla fast ni var fler än 2? Pinsamt. Skäms. Men nu är det nya tag och syrran ska läka med stöd av oss och det ska verkligen inte få förstöra hennes 18-års dag. Folk har ju firat med gips förut eller hur? Det här klarar hon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0