Mina hjärtan

Vi har alla flugit iväg, alla till nya äventyr, en del i gamla Sverige och andra i länder far far away. Vi har blivit vuxna(fast näe) och dags att ta tag i verkligheten!
Men det finns många dagar då jag saknar alla, då jag känner mig ensammast i världen och bara vill backa bak till den tiden då vi va vi. Nostalgin svämmar över och jag vill bara tillbaka. Sen finns det dagar då jag bara längtar till framtiden, galna fester, resor och stora livshändelser. Det kommer nog alltid vara vi, skillnaden är att det blir färre gånger då vi är vi. Jag saknar er.
Jag kommer alltid älska er för ni har en bit av mitt hjärta och jag har en bit av era. Bytt är bytt och kommer aldrig mer tillbaka. Ni är mina små extra hjärtan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0