My goal

För mig har det alltid varit viktigt med mål, något att sträva mot helt enkelt. Avsaknaden av ett mål var nog en av dom större anledningarna till att Handels inte fungerade för mig, jag hade helt enkelt inget mål. Men nu är det andra bullar som gäller. Har inte kommit igång med något jobb ännu, men har tre på G iaf så något ska jag hitta! Sen så är ju mitt stora mål och dit jag vill nu Australien. I november har jag bestämt mig för att ge mig av och ta mig an östkusten. Från Sydney till Port Douglas ska jag ta mig fram. Helt ensam åker jag också och det kommer nog bli ett riktigt äventyr! Har börjat kolla på vad man kan göra och hur man kan göra det, sen är det ju en massa andra saker som måste fixas, sjukvårdsförsäkring, hur fungerar det? Visum? Arbete? Asutralienskt konto? Allt detta måste få svar så det är bara att jobba vidare, ett besök på australienska ambasaden här i Stockholm kanske vore på sin plats?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0