Rewinde

SÅ, dags att berätta hur förra helgen va nu lagom till den nya! Det hela började egentligen på tisdagen då min födelsedag var. Vi åt då på Garlic and Shots och jag fick fina presenter av familjen och pojken. Av syrran fick jag presentkort på att gå och få massage i 1h, mamsen och papsen gav mig fin tröja från Filippa K, en egen ny Bebis (iPod) och flygbiljetterna till min kommande långresa! Killen gav mig en mysig utflykt med segway och pickninck på Djurgården när våren kommer fram.
Sedan på fredag blev det dags för partaj och firande med vänner. Det började med förfest och lite mat hos mig, sedan begav vi oss till handels underbara källare för fortsatt festande, GRYMT LYCKAD KVÄLL!

Vi hade som sagt väldigt kul och jag fick en massa fina presenter av alla, bland annat en massa blommor som redan hunnit visna, som synd är!
Lär ju inte behöva besöka Systemet på länge... Det här med att fylla 20 och gå på Systemet är lite överskattat, man får ju en massa när man fyller år så dit behöver man ju inte gå på en evighet?.. Sen är det ju jobbigt att släpa på skiten också... Haha.
Sen på lördagen väcktes man av släkten som också ville fira en massa. Blev god mat och på kvällen drog jag och kussen in till stan för att fira Leo och för att kussen skulle få vara med om Stockholms nattliv!
'
Så, det var nog helgen, tror jag... Har säkert glömt något men känns som att jag fick med det viktigaste iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0