Dagbok

Har börjat hålla en mat och träningsdagbok för att jag ska ha koll på vad jag äter och inte fuska med något. Känns bättre med en överblick också. Det känns viktigt att komma igång på riktigt nu och köra fullt ös. Jag ska inte ta bort något speciellt från dieten förutom att skära ner mängden socker och eventuellt minska antalet kolhydrater lite. Detta ska nog gå bra! Nästa vecka tänkte jag försöka att leva på soppa till lunch. Hmm, får se om det är möjligt eller bara en tanke! Haha.

Det bästa med att föra dagboken är att jag känner att det blir jobbigare om jag fuskar. Blir lte som en polisrapport över hur hälsosam jag är. Vill ju att den ska se bra ut så då anstränger jag mig lite extra!


Kommentarer
Postat av: malin [fotoblogg]

sv: åh tusen tack =) blir så glad! jag har en nikon d7000. hoppas du får en bra dag! kram

2012-05-29 @ 11:57:28
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0