Nostalgi

Hej torsdag! Idag är det exakt 1 år sedan jag sprang ut från Nacka Gymnasium och tog studenten. Ett år. Tänk vad fort det gått, vad har jag egentligen gjort sedan dess? Inte mycket, hunnit med 3 jobb och en termin i skolan. Kanske inte direkt det jag tänkt när jag sprang ut och började livet för ett år sedan, men det blir inte alltid som man tänkt sig.

Jag vill inte påstå att det är sämmre än väntat, året har varit roligt och händelserikt, men jag trodde jag skulle vara någon annanstans just nu. men äventyren lurar nog runt hörnet, jag vet det. ska försöka få till en sorts sammanfattning av det här året, det kommer lite senare!

Regn och rusk hemma, men sol i stan idag. Mys. Jag blev lycklig när jag kom till jobbet och såg solen. Idag blir det studentmottagning och mys hemma, ska fixa med en del och lösa problem när jag kommer hem. Lunchen kommer nog spenderas i solen och lite småshopping!

Ha en bra dag så hörs vi! <3


Kommentarer
Postat av: A PHOTO STORY - Elin Fredriksson

SV: Åh, tack så jättemycket du! Vad glad jag blir! :)

2012-05-31 @ 09:37:00
URL: http://aphotostory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0