Pimp my iPhone

Det finns verkligen en djungel där ute av skal i alla olika färger, former och för alla olika tillfällen. Spenderade en timme på att försöka välja skal igår och stackars pojkvännen fick hela tiden säga vad han tyckte. Var verkligen velig idag, men fastnade sedan tillslut för detta färgglada från Roxy, jag blir glad av det och sen känner jag mig som en lite roligare person med all färg! Det som också bidrog till att jag valde detta skal var att det var tunt och smidigt då jag ofta har telefonken i fickan.

Sen hittade jag ett coolt spegelglas också som gör mobilen till den perfekta sminkspegeln! Slog till direkt! Haha en mindre sak att ha i väskan! Så nu ser min mobil äntligen fin och fräsch ut igen, ingen smutsig plast som ramlar av för nu har jag en färgglad spegelmobil som piggar upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0