I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller!

Jag borde plugga italienska, jag borde förstå matten, skriva svenskatal och plugga filosofi. Det är mycket jag, måste och borde göra. Fan va tråkigt mitt liv är just nu! Det man iaf kan glädja sig åt är att jag är klar med projektarbetet, ÄNTLIGEN! Har typ arbetat med det sen i september.

Men jag ska nog ta tag i filosofin tror jag. Matten förstår jag inte riktigt och italienskan måste kanske vila lite eller det kanske är det jag borde arbeta med. FML. Har ingen aning om vad jag ska göra och vart jag ska ta vägen.

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Un, uno, una, un'

ITALIENSKA mina damer och herrar, allt detta ovanför betyder en/ett. Simpelt eller hur? Inte alls. Bläää, plugg ångest jag vill hem, badly, typ sitta och slappa och titta på tv. Kanske till och med ha tid att träna!

For as long as I got you I will be alright

Norrland har nu avklarats. Var riktigt mysigt och en väldigt anorlunda semester. PA arbetet är snart klart också, har en punkt kvar på rapporten, men annars så är det klappat och klart.

Har väldigt mycket i skolan nu dock. Känner att jag knappt hinner med fritiden, men det innebär väl att jag måste kämpa ytterligare lite mer. Sen ska det nog gå finfint hoppas jag. Man får ju hålla tummarna i alla fall. Igår provade jag studentkläderna och gud vad fint det blir, lääääängtar nu! Mindre än en månad är det. Underbart!

Klä på mig, plugga lite, lite smink kanske och sen mot skolan.


RSS 2.0