Söt?

Okej, vad har jag gjort idag? Förutom att frysa?... Jo juste, engelska HELA dagen... Men sen drog vi till Coffee and Corks, vi börjar bli som dom i Friends. Alltid samma Café, dricker samma sak, snackar en massa skit och "pluggar"... Men vem bryr sig? Det är ju mysigt där...

Så idag fick vi syn på en ny kille (lr egentligen två...) och disskusionen började på en gång (på svenska då så ingen fatta vad vi snacka om, vårat hemliga språk!). Vi kom snabbt fram till att han var söt, men sen reste han på sig... VILKA BYXOR MINA DAMER OCH HERRAR, VILKA BYXOR! Army style blandat med skogsmulle i en grön mossig färg... Snälla någon, hjälp killen!

Efter en stund fälldes kommentaren (självklart den fälldes, vi var 4 tjejer):
"Men han behöver inte ha byxorna på sig när vi träffas..."

Med den kommentaren lämnar jag er för stunden, MÅSTE sova. Måste klara av att hålla ögonen öppna när jag ska kolla på en massa konst imorron... *suck*

Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Anna

hahha så typiskt er :P

2009-10-14 @ 19:37:44
Postat av: Fredrika

I know (a)

2009-10-16 @ 00:09:29
URL: http://alotlikelove.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0