Till dig...

... Du vet att det är du! Så okej att du har sexstrejk men det betyder fortfarande inte att du kommer komma hem till honom helt oskyldigt å bara kolla på film?... DU VET LIKA MYCKET SOM JAG ATT DU KOMMER LIGGA IKVÄLL GUMMAN!

JAG ÄR ARG PÅ DIG!

Så min plan för att undvika detta är:
1. Ta med din näst bästa kompis lr nån som frivilligt kan umgås med dig för att vara snäll. För så desperat är han väl inte så att trekant är en möjlighet?...
2. RAKA INTE BENEN!
3. GÅ INTE DIT!
4. Om inget av detta fungerar, gå dit, hoppa i säng med honom och gör det bästa av saken...

Du vet att jag älskar dig! <3


Kommentarer
Postat av: söhd

vaaa? :S

2009-10-16 @ 15:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0