Sommar

Jo, jag har levt UTAN internet i X ANTAL DAGAR! INTE OKEJ COMHEM! Kom hem till mig och fixa det här! Tänkte iaf passa på att blogga medans internet finns tillgängligt (undra hur länge....).

Vi har haft riktiga sommar dagar, det har varit midsommar och mycket har hänt.

Idag firar mina föräldrar 25 år som gifta, det är helt galet sjukt! 25 ÅR! Hur orkar man?! Det är väl antagligen det där som kallas kärlek som hjälpt dem lite på traven... Det frirades med fina presenter och de skulle ut på middag (ENSAM HEMMA!!!) men sen fick mamma ont i magen och nu kanske de ska till akuten istället... Hjälp, jag är faktiskt rädd.

Imorgon blir det mys med tjejerna, bio och middag står på schemat. Love it.

Gonattens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0