Att tro

Alla tror vi på något, men kanske inte alltid han, gubben med skägget på molnet. När vi var små trodde vi på våra föräldrar, nu vet vi bättre. Men, religion är ett värdelöst ämne med en värdelös lärare. Han är så stiff och kan verkligen inte LE! Galet sorglig människa faktiskt... Men jag tänker INTE tycka synd om honom, han är inte värd det.

Jag tror på mycket, men jag vet inte riktigt hur mycket av det som egentligen är relativt... Men som man säger på italienska tutto è relativo! Men om man inte vet vad man ska tro på kan man ju göra som Di Leva och sjunga om det... Mina damer och herrar! Di Leva!



För vem ska jag tro på
tro på
tro på när
Tro på när allt är såhär
Och ingenting vi nånsin med nåt menar
För vem ska jag tro på
tro på tro på när
Tro på när allt är såhär
Jag hoppas ändå på ett lyckligt slut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0