Oj, hoppsan...

... Det var visst en vecka sedan vi sågs sist, det var ju inte riktigt meningen... Eller? Ödet kanske? Vem vet vem vet... Mycket har hänt sen senast och jag orkar int eberätta allt, så ni får leva i ovishet! Moahahaha!

Kan ju iof nämna att jag var på grym konsert i söndags med Krull. Det var The Gaslight Anthem som spelade och producerade lite magi sådär på en helt vanlig söndags kväll! Ni som inte vet hur de låter så finns det ett litet Youtube klipp nedanför...

Höstlov är det nu och jag ska festa loss och shoppa, för jag har nämligen fått min första lön! Jag är FETT stolt över mig själv! Räknas jag som vuxen nu kanske? Hoppas verkligen inte det... Så mycket ansvar med den titeln.

Nu ska jag in till stan och spana efter snygga kläder och äta god lunch! Fan, nu försvann solen...

Pussar



Första låten jag hörde av dem, 3 veckor innan konserten. Förstår ni nu varför jag gick?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0