Det blev en dag på stranden

Jag har bränt min ena fot så att den är lika röd som handduken jag sitter på, men jag lyckades faktiskt bara bränna ena foten! Annars är jag fortfarande väldigt genomskinlig, men lite färg måste jag ju ha fått? Har varit på stranden i typ 10 timmar. Super skönt, super lökigt och super mycket försäljare, but it´s Thailand my friends! Vad hade man räknat med?
Nu sitter jag nyduschad på altanen och tittar på havet och njuter av ljudet av vågorna... NOT! Haha tittar på havet och människorna gör jag men det lyssnas på hederlig svenkt, som Kleerup och Marit Bergman. Mycket mysigt är det!
Ikväll blir det chill på stranden, god mat och eventuellt lite kortturnering! Är fortfarande lite jetlagad, men det löser vi med en film ikväll!
Utsikten
Läget just nu: Ny duschad, chipssug och allmänt mys/slapp tillstånd i huvudet. Jag är seg och trög idag!

Kommentarer
Postat av: HEJ

sär skrivning (särskrivning)

2011-02-28 @ 01:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0