STUPIDO

Ja, skulle ju haft italienska men ja ser ut som vi har hål i 2 timmar istället. Najs. Inte speciellt. Så jag och Julia försöker fördriva tiden med Cosmopolitan, Omegle och didldos med bomber i.

Hade kaos morgon i morse, istället för att gå upp när klockan ringde sov jag en halvtimme extra så jag fick äta på 10 minuter och SPRINGA till bussen. Mitt fina hår klara sig dock och det är ju det absolut viktigaste! Eller?...

Nu ska jag fortsätta lyssna på The Boss, Burce Springsteen. Har verkligen snöat in mig på honom den här veckan, inget man kan klaga på precis, me like!

Kan tyvärr inte klippa in nått klipp eftersom att det inte fungerar, himla blogg skit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0