Ingen liten tonåring längre!

IDAG FYLLER JAG 20! YEAH! SYSTEMET! YEAH! HAHA!
Haft en ganska awesume start på dagen med sovmorgon (typisch, jag är ju vaken) och frukost med pojkvännen! Känns helt sjukt att jag inte längre får säga att jag är tonåring, får inte skylla på humörsvägningar(fast jag är ju tjej så det borde vara okej?) och så får jag inte längre finnar(eller?) sen så kan jag ju ta en sväng förbi systemet ockås!
Summerar man allt så blir det nog mer på plus sidan än minus sidan, så 20 kanske inte är så dåligt?
Nu sk ajag ligga i sängen och äta frukt och mysa, sen in i duschen för en mysig lunch med pappa och ikväll middag me dfamiljen och pojken, kommer bli en helt underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0