Avicii

Detta var min systers konsert. Den var för henne. Inann konserten bjöds det på middag (äcklig hamburgare, tyvärr) och man satt i små grupper och käkade och pratade. Mysigt (dock bjöds det inte på någon alkohol). Senare fick vi veta att Avicii skulle komma förbi och att de som ramlat skulle få träffa honom på tumanhand. Haha min syrra tappade andan av lycka. Det var verkligen hennes moment!

Sedan mötte jag upp med dom på innerplan och konserten började. Det var bra men mer som en bakgård på en hemma fest. Det där trycket som var på Deadmau5 infann sig aldrig. Men vi ahde kul iaf! Dansade tills vi stupade sedan hem i säng. Lite för fulla för att fortsätta. Men helt klart en lyckad och rolig kväll med systern min. Kommer aldrig glömma!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0