I väntans tider

Att vänta på våren är nog som at vänta på ett barn. Man väntar, väntar, väntar och väntar men den kommer aldrig! Har fan väntat på våren sen vintern kom!
Har i min väntan införskaffat lite vårfina saker, men det gör ju allt bara värre eftersom att min väntan blir ännu mera olidlig! Har efter mycket funderingar bestämmt att jag måste använda mer klackar eftersom att jag är så kort! Så då köpte jag dessa skönheter:
Okej, skönheter kanske är att ta i, det är ju basskor. Men jag tycker de är lite söta med et blommiga innerfodret och så är de dödligt bekväma! AAAAH SÅÅÅ SKÖNA! För det var en grej jag också bestämmde när jag sa att jag ska ha mer högklackat och det va att de MÅSTE vara BEKVÄMA för annars är det plågsammt och mode ska aldrig vara obekvämt enligt mig.
Kände även häromdagen att det var något som fattades i garderoben och jag kände att nu måste jag hitta den där saken på H&M. Så det gjorde jag! Har en AS SNYGG bild på tröjan men nu fuckade allt upp sig så det kommer senare, bye bye skönheter nu ska jag duscha håret (första gången sen söndags, hur ÄCKLIGT är inte det, men min frisör sa att det är bra att inte duscha håret...).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0