En morgon på en fredag

Var tidigt i stan imorse för att besöka H&M's VIP shopping. Det hela började 07.30 och som tur var bjöds det på frukost, god frukost! Min räddning denna morgon då vi inte hade någonting i kylskåpet igår kväll och killen jobbade för länge så affären hann stänga när han skulle handla. Men ska fylla på det efter helgen, vi är ändå inte hemma lördag och söndag!

Som sagt, VIP shopping var det! Detta innebar (förutom god frukost) 20 % rabatt på hela köpet och sedan 50 kr i värdecheck som gäller för 1:a veckan i juni. Underbart! Hittade 2 toppar, ett par mjukisshorts och lite hårprylar, fick 100 kr rabatt så kändes underbart lönsamt! Man KAN tjäna pengar när man shoppar! Det har mamma lärt mig... Hahaha!

Visar lite senare ikväll vad som följde med hem, men nu ska jag hugga in på morgonrutinerna och jobba lite!

ÄLSKAR H&M, billigt och snyggt, vad mer kan man önska?

 


Kommentarer
Postat av: nikitaam

Vilken underbar stil du har:)

Brukar du shoppa på Go attentions webshop? tror deras kläder verkligen skulle passa dig.

Vill du ha mer tips på webshoppar eller styling kika gärna in hos mig :)

2012-05-27 @ 14:27:58
URL: http://nikitaam.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0