En dag den här veckan

Idag är det en dag i den här veckan, idag är det torsdag. Hade skola i 5 minuter idag, basj onödigt! Men helt okej ändå, bättre det än 5 timmar...

Så resten av dagen spenderades på ett mycket bra sätt! Julklappsjakt! Ni vet, det är ju snart julafton, BARA 21 dagar kvar! Har kollat på första avsnittet av julkalendern, ska kolla på de andra två senare, verkar vara en bra jukalender i år, jag älskar!

Om nån timme sådär ska jag ut å käka middag med Leo, ser fram emot det. Skönt att ha nått annat att tänka på en dom där jävla nationella testen som ska skrivas imorron! Få se vad han har hittat på, vägrade säga vart vi skulle, killen har ALLTID hemligheter!

Igår var vi på The Works som vanligt, va ju onsdag för faaaaan! Haha. Träffade några killar vi träffat förr, dom är konstiga å jag å julia förstår oss inte på dom... "stackars" Alex vart asgrabbad å inte va det lite heller! Stackarn får nog ett blåmärke, det var tydligen Miss Kapten Krok som va ute efter honom... Jävla Alex får faktiskt skylla sig lite själv för han har börjat umgås med ANDREW THE MONKEY!

Det var väl allt och lite till för nu, ska nog ta och göra iordning mig tror inte att Leo vill att jag ska sitta å käka i mjukiskläder å osminkad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0