It´s been a bad day, pleas don´t take a picture

Bajs, bajs, bajs, bajs. En bajs dag idag! Trodde jag skulle gå upp och göra mig i ordning för en dag på tate Modern med hela klassen, men nej, JAG ÄR JU SJUK!

Bajs, bajs, bajs! Troligen smittade min äckliga lillasyster mig när vi träffades så nu sitter jag här med feber, ont i kroppen, ont i halsen, snuvigg, huvudvärk och hosta. Sen bara för att jag var ute å klubba  när immunfrösvaret var lågt så har jag äckligt rödsprängda ögon som det rinner ur och som kliar! Visst låter det MYSIGT?! Så jag har ögonfluss (försök säga det på engelska, OMÖJLIGT!) å så har jag nån jävla äckelpäckel förskylningssjuka som syrran då gav mig, vad kan man säga? Man delar allt i en familj, ALLT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0