Kärlek är svårt men underbart

Sitter här vid skrivbordet å snackar med alla jag gillar mest. Det är kul hur en så stor värld kan få plats i en sån liten maskin. Lördag va helt okej, men det finns en del saker man vill glömma... Söndagen spenderade vi i sängen å på stan. Jag, Julia, Bee å Felix var ute å shoppa och Felix köpte värsta snygga tröjan!

Själv blev det bara ett par strumpbyxor, men jag hitta en klänning jag ska tebax å prova lite sneare... Jag vet, jag har svart bälte i shopping... Haha.

Killar killar, alla konversationer jag har just nu handlar om killar. Dom är omöjliga men ändå kan du inte komma undan, dom är som en drog. Sen finns det så mycket regler, inget kan vara enkelt allt är ett spel. Sen så trasslar det till sig. Men jag måste erkänna, att ibland, ibland, är det här spelet underbart och man kan aldrig sluta le.

Nu ska jag krypa ner i sängen, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0