död kväll

Inget hände ute idag, å min heta toppman är i äckliga margate! Blää! Aja, jag överlever nog, jag har ju Julia (fast egentligen inte för hon kommer ligga med trädet hemma hos henne ikväll), en skön säng (lr inte), mycket svenskt godis, marabou och Lejonkungen, det kan faktiskt bli en lyckad kväll!

Julia messar, hon är uttråkad, nervös å vet inte vad hon ska göra, stackare. Men jag säger att det löser sig, YOU GO GIRL! Förhoppningsvis får jag träffa Mr. Het imorron, lr Jeansen som vi kallar honom. Ni skulle bara veta, han är as snygg!

Ska förbi H&M imorron å köpa en as snygg T-shirt från killavdelningen och för att spana in Mr. Het som jobbar där... Thihi, men nu ska jag softa gärnet å drömma mig bort. I LOVE TO SPEND TIME IN HEAVEN! ;) 

Natti Natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0