Duktigt Fredrika!

Ooo, idag har jag varit duktig! Började dagen med sovmorgon till 10, sen gick jag ut och poerwalka i skogen (!) i 50 min + att jag gjorde lite styrketräning. Käka frukost, städa rummet, sen till skolan för att boka resan til Bryssel och sist men inte minst 2 timmar på biblioteket med Adde, räkna lite matte. Jag känner mig som en duracell kanin! Men det känns skönt att inte bara slösa en hel dag åt inget.

Var jätte skönt att träna, ska komma igång nu regelbundet (jag vet, säger alltid det, men den här gången MENAR jag det...).

Bokade biljett till This is it idag, kan ju inte missa filmen om The king of pop! hela tjejgänget ska dit å jag gissar att det blir en kväll att minnas!

Orkar inte skriva mer nu, jag är lat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0