Regnig onsdag

En regnig dag i onsdag betyder?... Betyder att man stannar hemma under taket, steker pannkakor och försöker räkna lite matte med en kompis hjälp. Måste faktiskt erkänna att jag inte har så mycket emot regnet längre, man vänjer sig liksom... Konstigt nog... Har man rätt kläder är det ganska kul faktiskt! Minns ni inte när ni var små, sprang ut i regnet och hoppa i alla vattnepölar ni kunde finna?

Funderade på att dra till Allberrys idag, men kände att jag nog inte är riktigt frisk än. Sen fick veta att vi är lediga på fredag! Jiiippiiii! Så det blir utgång torsdag, fredag och lördag (?) istället. Dans blir det iaf, garanterat! Party all the time!

Har upptäckt en ny artist, Demi Lovato, gilar hennes texter, a lot! Lite edge, attityd och inte rädd för något, passar mig perfekt!

Lagade mat med Houst pappan idag (Roland). Blev köttfärsås å spagetti, MUMS! (men vi hade i russin och äpple?... Weird!) Passade också på att göra en god pastasallad tills imorron, mums vad den ser god ut, ska bli gott med lunch imorron. Hade i pasta, tomatsås, ruccola och salami, låter det gott?

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer idag... Tror detta får vara allt.

Puss å kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0