Dagen efter igår

Igår var det årets första skiva (för mig) och temat var D. Gissa vad jag var? DATANÖRD, inte som de där WoW utan tänk Bill Gates typ fast utan pengarna... Julia var detektiv och vi var absolut bäst, i vår värld iaf. Innan kvällen började och dagen var slut var jag hos frisören och fick håret färgat... BLOND igen och jag är väldigt nöjd!

Kvällen var iaf en pang kväll, hämnder uträttades och stordåd inträffade. Jag säger bara BGB Julia... Haha. Var dock trött idag när jag skrev mitt akteprov kl.08.20 på morgonen (INTE ett skämt). det gick iaf bra fast jag bara sovit 4h och var allmänt bakis.

Så nu ska jag äta fil med hallon, sitta i solen och skriva min uppsats, allt utom det sista är iaf roligt!



Amanda (DISCO), Julia (DEKTEKTIV) och jag (DATANÖRD).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0