Spanien, DAG 5

Inte för att retas men måste bara....

...säga att jag sitter här på balkongen i solen, omkring 20 grader sådär och lite vindar så man inte blir alldeles föööör varm. Har precis varit nere vid stranden och käkat god lunch (pil pil räkor). Det är helt okej här, fast jag längtar hem så kan jag nog överleva till söndag, jag känner att det kommer nog gå bra.

Allt det röda börjar bli brunt och fräknarna har multiplicerats (om det räcker?) och man känner sig lite bättre när man slipper den där vinterbleka färgen. Har iaf tagit beslut om att här ska det sättas igång med träningen, nu jävlar! Ska öka muskelmassan lite och minska fettet.... Inte så man blir nån himla body builder, men lite muskler har ju aldrig skadat någon, eller hur?

Men nu ska jag ut i solen igen, ADIOS FROM ESPAÑA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0