Hej jag heter Fredrika och jag är chokladist

Vill ha något sött, helst choklad. Sötsuget är hemskt! Måste hålla emot, MÅSTE! Ska anog poppa lite popcorn ist, lite nyttigare, eller?...

Idag kom mitt röstkort på posten och jag har fått ännu ett jobb! Känner mig som en stor flicka idag! Har blivit en del shopping på sista tiden, lite smått och gott som man kan anse är viktigt och nödvändigt. Komme rlite bilder på inköpen senare, när jag orkar och har tid.

Har inte blivit så mycket tid på gymet den senaste tiden. Har varit en del med jobben och skolan, men imorgon bär det av! Blir lite styrka och kondition.

Nu ska jag poppa de där popcorna och måla naglarna. Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0